1. Voor 17:00 uur besteld, morgen in huis
  2. Geen verzendkosten boven de €100,- excl.
  3. Gratis afhalen bij Styrka
  4. Niet goed, geld terug

Verzenden en Retourneren

Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice via info@styrka.nl.

Verzenden

Verzendkosten

Artikelen worden met DHL Parcel verzonden in zowel Nederland als België. De verzendkosten voor bestellingen onder de €100,00 excl. btw bedragen €7,50 excl. btw. Bestellingen van meer dan €100,0 excl. btw worden gratis verzonden.

Levertijd

Ruim 95% van ons assortiment leveren wij binnen één werkdag, mits voor 17.00uur op werkdagen besteld. Let op! Voor klanten in België kan dit een dag langer duren.
Sommige artikelen hebben een langere levertijd, daar zullen we u dan over informeren.

Retourneren

Retourneringsvoorwaarden

Door ons geleverde artikelen kunnen binnen 14 dagen na ontvangst geretourneerd worden in de originele, ongeopende verpakking en in ongebruikte staat.

Terugstorten aankoopbedrag

Indien de artikelen ongebruikt zijn en tijdig en correct zijn geretourneerd, storten wij jou de aanschafprijs, met uitzondering van de rembourskosten (afhankelijk van verzendmethodes) en de retourverzendkosten, zo spoedig mogelijk, na retourontvangst van de artikelen terug op het bij ons bekende rekeningnummer. Wanneer je meerdere producten hebt besteld en een gedeelte wilt retourneren, worden derhalve de gemaakte verzendkosten van de originele levering niet gecrediteerd. De bijkomende kosten voor verzending zijn niet declarabel. Wanneer de door ons afgeleverde artikelen niet binnen de 'zicht'-termijn zijn teruggezonden, gelden de zaken als door jou zonder enig bezwaar geaccepteerd.

Retourneringskosten

Je bent, wanneer je de zending zelf retourneert, verantwoordelijk voor voldoende frankering bij postzending. Wanneer wij je zending retourhalen (zoals je kunt aangeven via onze klantenservice) worden de gemaakte verzendkosten ingehouden op de creditnota.

Verkeerde levering of schade

Zijn er verkeerde artikelen afgeleverd of is de levering beschadigd, neem dan contact met ons op voor een correcte afhandeling. Na beoordeling komen de retourkosten en eventuele herstel leveringen voor onze rekening.